FAQ - AVE NATURA

Platba

01

Akú formu platby si môžem zvoliť?

Momentálne si môžete pred zaslaním objednávky vybrať spomedzi nasledovných spôsobov platby:

Platba na dobierku
Cenu za objednaný tovar a poplatok za doručenie budete platiť kuriérovi pri preberaní zásielky v hotovosti.

Priama platba na účet
Po odoslaní objednávky Vám na email zašleme všetky potrebné údaje týkajúce sa nášho bankového spojenia pre uskutočnenie úhrady. Vaša objednávka bude odoslaná až po prijatí prostriedkov na náš účet. Preto pre rýchlejšie doručenie a prijatie zásielky odporúčame využiť platobnú metódu kartou alebo platbu na dobierku.

Platba kartou (online)
Z pokladne Vás presmerujeme na stránku konkrétnej platobnej brány, kde budete môcť jednoducho zaplatiť priamo Vami zvolenou platobnou kartou.

Online platby sú bleskovo rýchle a 100% bezpečné. Platby sú uskutočnené prostredníctvom platobných brán, ktoré využívajú najvyspelejšie technológie v oblasti ochrany osobných údajov a vylučujú možnosť podvodov. Po vykonaní objednávky ihneď obdržíte potvrdenie transakcie emailom.

02

Platobné podmienky

Cena uvádzaná pri produktoch vždy zahŕňa aj daň z pridanej hodnoty (DPH) vo výške 20 %. Hneď po odoslaní objednávky dostanete o nákupe email, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie. Daňový doklad / faktúru zasielame našim zákazníkom po odoslaní a vybavení objednávky. 

03

Platbu prostredníctvom platobnej brány sa mi nepodarilo uskutočniť, aký je ďalší postup?

Ak sa Vám nepodarilo platbu uhradiť prostredníctvom platobnej brány, tak Vám boli automaticky zaslané potrebné informácie na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke a prosíme Vás, aby ste posutpovali podľa týchto zaslaných pokynov. 

Ak ste tento email od nás nedostali, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu. 


Doprava

01

Aká je cena za doručenie zásielky? Účtujete navyše aj poplatok za Platbu dobierkou?

Náklady spojené s doručením v prípade adries v rámci Slovenskej republiky službou „Slovenská Pošta“ sú spoplatnené sadzbou 3,50 EUR. Pri objednávkach nad 50 EUR máte u nás dopravu zadarmo.

V prípade doručenia na dobierku si neúčtujeme žiaden manipulačný poplatok. 

02

Žijem v zahraničí, môžem si objednať produkty AVE NATURA aj do krajiny mimo územie Slovenska?

Áno, naše výrobky si môžete objednať aj v prípade, že sa momentálne nezdržiavate na území Slovenska. Na stránke www.avenatura.care si prosím zvoľte Vami požadovanú krajinu, do ktorej si želáte daný produkt zaslať. Následne budete presmerovaný na stránku distribútora pre Vami zvolené územie. 

03

Ako dlho trvá doručenie?

Tovar expedujeme do 24 hodín od potvrdenia Vašej objednávky. Zásielka je doručená zvyčajne nasledovný pracovný deň.


Záruka

01

Môžem zakúpené produkty vrátiť?

Sme presvedčení, že s našimi výrobkami budete nadmieru spokojní, preto na všetky výrobky  ponúkame 100% záruku vrátenia peňazí (pokiaľ ide z Vašej strany o relevantnú požiadavku v súlade s našimi obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom).

Záruku vrátenia peňazí poskytujeme výhradne na tie produkty, ktoré boli zakúpené priamo na stránke www.avenatura.sk. V prípade, že ste sa k našim produktom dostali prostredníctvom iných zdrojov, obráťte sa prosím na konkrétneho predajcu / distribútora.

02

Čo mám robiť ak mi bol doručený nesprávny alebo poškodený produkt?

Všetky naše produkty sú balené ručne a s láskou. Preto sa v prípade, že nastane vyššie uvedená situácia, vopred ospravedlňujeme, no aj my sme len ľudia. 

Naša spoločnosť vynakladá maximálne úsilie, aby sa daným prípadom predišlo. Náš tím detailne kontroluje každý produkt pred jeho zaslaním zákazníkovi. Žiaľ, za poškodenia spôsobené počas prepravy nemôžeme ručiť. 

V prípade, že vám bol produkt doručený v poškodenom stave, zašlite nám fotografiu s popisom a číslom objednávky na info@avenatura.sk. Náš tím vám obratom pošle ďalšie inštrukcie.

03

Aký je proces vrátenia produktu?

Ak by ste z nejakého dôvodu predsa len neboli v plnej miere spokojní alebo ste od nás obdržali poškodený produkt, jediné čo potrebujete spraviť, je výrobok dôkladne zabaliť (ideálne do rovnakého balenia, v akom Vám bol doručený) a zaslať ho späť k nám:

AVE NATURA, s.r.o.

Staničná 194

02201 Čadca

Slovensko

O vrátení produktu nás, prosím, informujte na info@avenatura.sk. Napíšte nám, z akého dôvodu produkt vraciate, aby sme v budúcnosti veci vedeli vylepšiť a nezabudnite pripísať číslo vašej objednávky. 

Prosím, berte na vedomie, že každý naspäť zaslaný produkt podlieha inšpekcii. V prípade, že by nešlo o korektný postup a splnenie podmienok reklamácie, vyhradzujeme si právo Vašu žiadosť o vrátenie zamietnuť. 

Poplatky za vrátenie produktu nesie zákazník, my hradíme všetky náklady spojené so zaslaním náhradného produktu. V žiadnom prípade neposielajte späť tovar na dobierku! Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.

04

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Akonáhle sa vrátený produkt na našom sklade skontroluje a spracuje, vaše peniaze vám budú vrátené, o čom vás budeme informovať prostredníctvom emailu. Ak nie je uvedené inak, vrátenie peňazí prebieha prostredníctvom bankového prevodu bez ohľadu na to, aký spôsob platby bol pri objednávke zvolený. Tento proces trvá maximálne 14 dní. Dĺžka prevodu následne závisí od typu vašej karty, účtu a podmienkach vašej banky.


Princípy

01

Čím sú produkty AVE NATURA odlišné od konkurencie na trhu?

Práve odlišnosť nás priviedla na trh. Inak by značka AVE NATURA nikdy nevznikla. Vyvinuli sme špeciálnu technológiu využívajúcu poznatky kvantovej fyziky na molekulárnej úrovni. Táto technológia umožňuje spájať vybrané výťažky rastlín a stromov. Výsledkom je jemný, vysoko účinný bipolárny roztok.

02

Čo to znamená bipolárny roztok a akú výhodu prináša?

Je známe, že princíp všetkých chemických reakcií je založený na reakcii opačne nabitých častíc (princíp magnetu alebo batérie v ovládači). Zjednodušene, že “+” priťahuje “-“ a naopak. Častice nášho roztoku však dokážu reagovať s oboma typmi častíc. Aj s kladnými, aj so zápornými súčasne. To prináša netušené možnosti (bližšie pri jednotlivých produktoch).

03

Existuje ešte nejaká odlišnosť oproti iným značkám?

Áno. Častice nášho roztoku dosahujú veľkosti len niekoľkých angstremov (1 Å = 0,1 nanometra) čo enormne zvyšuje ich schopnosť čistiť akékoľvek povrchy a prenikať do biologických štruktúr.

04

Používa AVE NATURA vo svojich výrobkoch tzv. syntetické zložky?

Nie. Všetky nami využívané zložky sa bežne vyskytujú v prírode. Niektoré, ako napr. kyselina hyalurónová sa kvôli schopnosti získať ich dostatok bežne šľachtia.

05

Je proces výroby v AVE NATURA energeticky a odpadovo náročný?

Nie. Proces výroby je veľmi presný (dodržiavanie teplôt, tlaku a pod.), avšak nie energeticky náročný. Naša výroba je navyše prakticky bezodpadová. To znamená, že všetky zložky použité v procese výroby sú na 100% využité, resp. sa dajú kompostovať a vtedy sú prínosom pre prírodu.

06

Prečo AVE NATURA používa plastové obaly?

Na tie výrobky, kde je to z prakticko-úžitkových vlastností možné používame sklo (Elixír, Sprej dennej hygieny, krém Spectrum). V opačnom prípade využívame HDPE plasty, ktoré je možné 5-8 krát recyklovať.

Kvôli bezpečnosti používania v kúpeľni, príp. pri umývaní v domácností je HDPE stále rozumnou voľbou.

Pri dosiahnutí dostatočného objemu výroby vieme prejsť na používanie biodegradovateľných plastov.

07

Aká je vízia značky AVE NATURA?

Vízia našej značky má dva rozmery:

A) Prinášať našim zákazníkom produkty na vrchole momentálnych kozmetických a výživových technológií i poznatkov, ďaleko za hranicou “domácich” receptúr.

B) Byť pre zákazníkov oporou v neľahkom a preplnenom svete “zaručených” informácií týkajúcich sa zdravia a krásy. Tiež prinášať v receptúrach rozumnú kombináciu tradičných prírodných zdrojov a ich vedeckých doplnkov, ktoré prírodu pomáhajú šetriť.

Potrebujete pomoc?